RSS
 

 ليصلك كل النكت الجديدة على الفيس بوك اضغط :: Like أو اعجبنى

Missing Plug-in  جهازك لا يحتوي على برنامج مشاهدة الأفلام والفيديو بجودة عالية HD
X
 

Posts Tagged ‘نكت قصيرة جدا’

نكت قصيرة نكت قصيرة مضحكة

01 أكتوبر

نكت قصيرة – نكت قصيرة مضحكة

مره ‏واحد ‏كان ‏ماشي ‏علي ‏الطريق ‏بسرعة ‏ومعاه ‏مراته ‏و ‏فجأه ‏شاف ‏في ‏المرايه ‏شرطي ‏عمال ‏يشاور ‏له ‏عشان ‏يوقف ‏العربيه
وجه ‏الشرطي ‏وقاله: ‏أنت ‏سايق ‏فوق 180 ‏كيلو ‏في ‏الساعه ‏والطريق ‏سرعته 80 ‏كيلو ‏في ‏الساعه ‏علشان ‏كده ‏هاعملك ‏مخالفه
الراجل… ‏معلش ‏انا ‏كنت ‏فوق 80 ‏بشويه ‏مش ‏كتير
الزوجه : …… ‏لا ‏انت ‏كنت ‏ماشي ‏علي 180 ‏كيلو
الزوج: …. ‏نظرة ‏حقد ‏وغل ‏لمراته
الشرطي: …. ‏وكمان ‏مخالفه ‏علشان ‏الكشاف ‏الخلفي ‏مكسور
الراجل: …. ‏مكسور ‏ازاي ‏انا ‏ما ‏اعرفش ‏انه ‏مكسور
الزوجه : …. ‏ايوه ‏انت ‏عارف ‏ان ‏الكشاف ‏مكسور ‏من ‏كم ‏اسبوع
الزوج: ….. ‏نظرة ‏حقد ‏وغل ‏لمراته
الشرطي: …. ‏ومخالفه ‏كمان ‏لانك ‏مش ‏رابط ‏حزام ‏الامان
الراجل: ……. ‏ده ‏انا ‏لسه ‏فاكك ‏الحزام ‏دلوقتي ‏لما ‏وقفت
الزوجه : …. ‏لا ‏لا ‏لا ‏ده ‏انت ‏عمرك ‏ما ‏ربطت ‏الحزام
الزوج ‏في ‏غيظ ‏صرخ : …. ‏انتي ‏مابتعرفيش ‏تسكتي ‏ابدا
الشرطي ‏يقول ‏للزوجه : …. ‏هو ‏دايما ‏بيزعقلك ‏كده
الزوجه : …. ‏لا ‏بس ‏لما ‏بيكون ‏سكران
الشرطي : …. ‏سكران ‏؟ !!
الراجل: …. ‏لا ‏ما ‏تصدقهاش
الزوجه: … ‏صدقني ‏احنا ‏لسه ‏لاقيين ‏قزازة ‏خمره ‏في ‏العربية ‏لما ‏سرقناها
الشرطي: …. ‏يعني ‏العربية ‏مسروقه ..‏؟ !!!
الراجل: … ‏سيبك ‏منها ‏الله ‏يهديك ‏وانتي ‏اسكتي ‏ولا ‏عليا ‏الطلاق ‏اطلقك ‏الشرطي : …. ‏هو ‏دايما ‏كده ‏يهددك ‏بالطلاق .. ‏؟؟؟
الزوجة: …. ‏مش ‏لما ‏يتجوزني ‏الأول ‏وبعدين ‏يحلف ‏بالطلاق

 

 

 

 

 

 



 


__________________________________________

 

 

________________________

 

 

 

 

 

مرة اتنين أغبية كانوا ماشيين في الصحراء طلع عليهم اسد راح واحد رمى عليه طوبه وقعد يجرى وبص وراه لقى زميله واقف ما بيجريش قاله ما بتجريش ليه ؟ قاله واجرى ليه هو انا اللى ضربته
———————————————————————
واحد بيقول لامه الراجل ده بيبوس اختى ليه قالت اصله هيتجوزها قالها امال بابا هيتجوز الخدامه امتى
———————————————————————
واحد قال لابنه روح شو ف النتيجة ولو نجحت هدبح لك خروف… لما رجع قاله عملت ايه يا ابنى قاله الخروف اتكتبله عمر جديد

———————————————————————
سألو محشش مين اهم الشمس
ولا القمر؟؟؟؟؟؟؟
قال طبعا القمر لأنه اذا طلع ينور
لنا الضلمه اما الشمس بتطلع
بالنهار والدنيا منوره اصلا

———————————————————————-
مرة واحد زهقان من نفسه جدا فقرر انه يتمشي علي البحر وهو بيتمشي لقي

زجاجه ففتحها راح طلعله عفريت قاله شوبيك لوبيك تطلب ايه

قاله ابوس ايدك انا خاطب ليا 5 سنين وعاوز اتجوز ومش لاقي شقه عاوز شقه

راح العفريت ضاربه بالقلم وقاله هو لو انا كنت لاقي شقه كنت نمت في
زجاجه يا حمار

———————————————————————
مرة اتنين اغبياء بيلعبوا شطرنج موتوا الملك مشلول
———————————————————————
محشش عطاه أبوه شريط ديني لقاه تاني يوم متحجب
———————————————————————
مدرس هندسة خلف اتنين واستنتج الثالث
———————————————————————
بخيل وهو بيموت قعد يسال علي عياله.. فين محمد؟؟ قال محمد نعم يابا.. وفين محمود؟ رد محمود وهو بيعيط انا هنا يابا.. الاب: ايه ده؟ انتم الاتنين هنا وسايبين نور الصالة والع؟
———————————————————————-
زمان كان جنون البقر
الان انفلونزا الطيور
مستقبلا بواسير السمك

———————————————————————-
عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة دي هاينسوا حد
———————————————————————-
مرة اتنين مساطيل قعد ين بيحششو فا فى واحد منهم لقى جنازة فى الشارع فقال للتانى هو مين الى مات قاله عمك احمد قاله الله يرحمه، فى اليوم التانى الناس عملو صوان للناس علشان ييجو يعزو، قاله هو مين الى مات قاله يابنى انا قلت لك عمك احمد قاله الله يرحمه، فى اليوم التالت شاف نفس الصوان قاله هو مين الى مات رد عليه التانى قاله انا كل يوم اقولك ده عمك احمد راح رد عليه قاله هو مال عمك احمد بقاله تلت ايام الدنيا مخبطة معاه كدة ليه

———————————————————————-
مرة واحد محشش لقي كنز قال: كويس فاضل الخريطة!!

———————————————————————-
اتنين سكرانين بيتفرجو علي نشرة الاخبار فالاول بيقول للتاني هيه النشره طولت اوي كده ليه، التاني قاللو اظاهر انها الحلقه الاخيره

———————————————————————-
واحد محشش كان حيخبط واحدة بالعربية . قالتله انت ماشفتنيش . قالها أيوه شفتك بس مش فاكر فين؟؟

———————————————————————-
مره اتنين طلبه مساطيل قاعدين يكتبوا ورا الاستاذ فى الحصة وكل ما الاستاذ يمسح السبوره يقطعوا الورقه
———————————————————————-
مرة اتنيين مساطيل راكبين عربيه فواحد بيقول للتاني “حاسب قدامك شجره” فمردش عليه راح مزعق شويه وقال “حااااسب قداااامك شجرة” برضه مردش عليه طراااااخ خبطوا في الشجره فقال الاول “مش قلتلك قدامك شجره” رد عليه وقاله “اعملك ايه مش انت الي سايق”

———————————————————————-
مسطول فكر يعمل برا ءة اختراع، جاب ضفدعة وقالها “اقفزى” فقفزت فقام بقطع أحد أرجلها الأربعة وقال لها “اقفزى” فقفزت فقام بقطع رجل أخرى وقال لها “اقفزى” فقفزت فقام بقطع الرجل الثالثة وقال لها “اقفزى” فقفزت قفزة صغير فقطع الرجل الأخيرة وقال لها “اقفزى” فلم تقفز فقام بكتابة (ملحوظة : عند قطع أرجل الضفدعة الأربعة، تفقد حاسة السمع)

———————————————————————-
اتنين مساطيل اتفقوا انهم يسرقوا العماره اللى قدامهم فالحرامى الاول اقترح انهم يزقوا البيت الى مكان بعيد وفاضى علشان يسرقوا براحتهم فخلعوا ملابسهم وفضلوا يزقوا فى البيت فات من جنبهم واحد حرامى سرق الملابس فواحد منهم بص وراه ملقاش الهدوم قال بس كفايه كده احنا بعدنا اوى
———————————————————————
مأذون مش لاقي شغلانة طلق مراته

———————————————————————-
غبى لقى أتوبيس مكتوب عليه السيدة زينب – قلع الجزمة و ركب
———————————————————————-
واحد صعيدي راح لواحد بياع تيليفزيونات بيسأله عندك تيليفزيونات ملونة البياع قال له ايوه راح الصعيدى قايله ادينى واحد أخضر
———————————————————————-
مسطول بيسأل مسطول الساعه كام؟ قاله معرفش، قاله غريبه أنا عندي معرفش إلا خمسه
———————————————————————-
واحد بيقول لخطيبته لما ازمرلك انزلى قالتله هو انت اشتريت عربيه قاللها لأ اشتريت زماره جديدة
———————————————————————-
واحد محشش راح يخطب واحده ..
ابوها قاله:” انا عليا الشقة..”
رد عليه وقاله :” وانا عليا البنات والبيره !”

نكت قصيرة – نكت قصيرة مضحكة

واحد فكر يعمل تجارب على الضفدعه فقطع الرجل الاولى وقالها نطى قامت الضفدعه نطه فسجل النتايج وقال اثبتت التجارب انه بعد قطع الرجل الاولى للضفدعه انها تستطيع ان تنط وهكذا بالنسبه للرجل التانيه والتالته مع تسجيل نفس النتايج وقطع الرجل الرابعه وقالها نطى مانطتش نطى مش راضيه تنط فسجل النتايج وقال ان التجارب اثبتت انه بعد قطع الرجل الرابعه للضفدعه اناه فقدت حاسة السمع

محشش يتمشى مع مرتة على ضفاف النيل قال لها شفتى القمر يا قمر قالت شفت النيل يامنيل

دكتور شغل اغاني لمجانين رقصوا الا واحد ساله ليش ؟؟ قال اسكت انا المعرس

مرة مسطول اتجوز قام ثاني يوم بقول لأمه الله يخليك خليها تنام عنا كمان اليوم…

فيه واحد اثنين ثلاثه اربعه

محشش مسكوة الشرطة قالو أخيراٍمسكناك متلبس بالجريمة قال لو يعني تفصخت تتركوني

في وحدة حلمت أن محشش يلحقها قالت له:أيش فيك تلحقني قال:أنا أدريأأنت اللي حالمه

واحد كسلان لدرجة بعيده ذهب الى الحلاق قال له الحلاق ذقن ولا راس قال ذقن قال له الحلاق اذا ارفع راسك قال له خلاص راس

فيه هنديه ارسلت لأهلها رساله فاظيه ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ …. زعلانه عليهم….

نكته اخذت حكم سجن مؤبد ..ليه؟..علشانها موتت واحد من الضحك

فيه واحد داخل الملعب ورافع علم أسود ليش ؟؟؟؟؟؟ يشجع الحكم !!!

محشش صاد سمكه شافها حيه راح غرقها عشان تتوفي

فيه واحد راح لرأس الشارع …… لقاه اصلع

بخيل دخل الحمام وما خرج ليش ؟؟؟ مكتوب على باب الحمام من الداخل إدفع !

الزوج : لماذا المنزل ملىء بالذباب هكذا ؟؟؟ الزوجة : ألم تعلم أننا في شهر العسل !

واحد رجع في كلامه…..خبط اللي وراه

واحد ضاق صدره ..راح أعطاه لأخوه الصغير

واحد مركب سنون تركيبه 0000عطس طاحت سنونه خخخخخ

عجوز كحت طاح لسانها

كان فيه شباب جالسين المهم كل واحد يجيب نكته ويضحكون الشباب الا واحد ساكت 000000000 تدرون ليش ماشي
على المثل الي يقول من يضحك اخيرا يضحك كثيرن هههههه

 نكت قصيرة 2009 نكت قصيرة جدا نكت قصيرة وحلوة
 
التعليقات مغلقة

Posted in نكت جديدة

 
 

اقسام منتديات اصحاب كول

صور اطفال الارشيف منتديات اصحاب كول تحميل العاب نكت   نكت مضحكة
اغرب الصور - افلام اجنبية رقص شرقي فضائح الفنانات نانسي عجرم تحميل اغانى رسائل موبايل
لعبة من سيربح المليون تحميل البرامج مشاهدة افلام فضائح كول تون فودافون كيم كردشيان
صور حزينة اغانى شعبى صور الفنانين فساتين سواريه نكت اماراتية صور رومانسيه